ÇİÇEKLERİN AŞKINA




         Çiçekleri  çoktur buranın.Kırmızısı , moru , pembesi , mavisi , beyazı ...
         Ters lalesi , papatyası, nergisi ...
         Gül desen onlarca çeşit . Bu arada gülü tek geçenlerdenim ben . Kırmızı oldu mu hele koklar koklar , kokusuyla mest olurum. 
         Burası neresi onu da söyleyeyim unutmadan:
         HAKKARİ İLİ ŞEMDİNLİ İLÇESİ DERECİK BELDESİ
         Bizlerin deyimi ile zorunlu hizmetin tek adresi :D
        

         Mart olmadan yaz gelir . Başlar allı morlu çiçekler gelmeye. 
         Bide öğretmen olunca her güne çiçek kokularıyla başlamak farzdır bizde .
         Her ne kadar çiçek dalında güzel desek bile öğrenciler koparır dalından bizde içten içe  mutlu olmak kalır.  :) :)

         Mutluluk paylaşıldıkça güzel dedim  ve başladım yazmaya. 



         Okuduysanız gönlümden kopan klavyeye düşen şu satırları ve baktıysanız fotoğraflara o zaman çiçeklerimin miss  kokusu evlerinize dolsun , gönülleriniz gonca güllerle huzur bulsun :)

Yorumlar

  1. Ayyy jurnaal iyiki ugramisim bloguna!şu akşam vaktinde odamda cicek kokusi hissettim sayende :)

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy ne mutlu bana o zaman kardeşim benim :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

2021 YILINDA NELER OKUYACAĞIM

CEMİL MERİÇ OKUMALARI 2

SONDAN ÖNCEKİ BAHAR