İYİLEŞİR İYİLEŞMEZ BOYAMA :D


  
    Bir haftadır yirmilik dişlerimin ağrısıyla baş etmeye çalışıyordum ki sonunda çektirdim ve kurtuldum. Uykusuz geçen geceler ve ardından uyumadan günü tamamlama çabalarım tam bir felaketti !! Bu esnada anlatılmayı bekleyen konular , çözdürülememiş testler , yapılmayı bekleyen rutin ev işleri ve tabi ki bakılamamış bir blog beni bekliyordu. Diş ağrımın başladığı gün elektriklerin gitmesini fırsat bilip mum ışığında - romantik romantik :) - boyama yapıp fotoğraflarını çekmiştim. Yayınlamak bu güne kısmet oldu.
İlk zamanlar işe yaramaz bulduğumu itiraf etmeliyim bu kitapları  . Boyaya kaleme merakımı bilen kardeşimin doğum günümde almasıyla bir deneyeyim demiştim . İyi ki denemişim . Gerçek anlamda
terapi :) Kısa süreliğine de olsa sadece renkleri düşünmek beni inanılmaz rahatlatıyor.  
   Keçeli boya ya da kuru boya tercih ediyorum boyamalarımda.Farklı önerilere de açığım bu arada :) Keçeli kalemlerde iz kalma , kuru boyalarda da soluk kalma durumları olsa da geliştireceğime inancım sonsuz :)  Şimdi yazımı yayınlayıp bir deneme daha yapacağım hatta :)
  Hafta sonunun  şu son demlerinde tek dileğim ; sendromsuz ,  boyalar gibi renkli , desenler gibi çiçekli böcekli bir pazartesi geçirmeniz :) : ) :D

Yorumlar

  1. Boyalar ve desenler arasinda kaybolursan diş ağrısı da neymiş diyebilirsin :) o derecede herşeyi unutturuyir gercekten.

    Alternatif olarak zebra sarasa kalemleri tavsiye edebilirim.ama d&r dan değil farklı bir yerden al bence.iki kati fiyat ödemek zorunda kalırsın yoksa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zebra sarasa ya d&r da bakmistim cidden pahaliydi.ama buraya kargoyla gonderebilen ender yerlerden d&r . o yuzden seviyorum d&r dan alisveris yapmayi.gercekten unutturuyo her bi şeyi:))

      Sil
    2. Sen de benim gibi yap.annemlere gittiğim de tonarca valizle dönmemin sebebi sadece bu işte:)

      Sil
    3. Ah yakın olsa ya da tek arabayla ulaşabilsem :( ama ona rağmen pes etmiyorum :)

      Sil
  2. hep alayım diyorum erteliyorum bu kitaplardan bir tane..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olsun güç olmasın. Deneyin pişman olmayacaksınız:)

      Sil
  3. Teşekkür ederim :) Hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Böyle ayrıntılı işleri sevemiyorum nedense :) Hemen karalayasım geliyor .. :( Ama renkleri seviyorum
    Minikare'den geldim !! Takipteyim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı desenlerde bende öyle yapmak istiyorum ne yalan söyleyeyim :) teşekkür ederim takibin için hemen bende geliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

2021 YILINDA NELER OKUYACAĞIM

SONDAN ÖNCEKİ BAHAR

CEMİL MERİÇ OKUMALARI 2